2011. június 6., hétfő

Bemutatkozás

Régóta foglalkozom mindenféle kézimunkával. Hol ezzel, hol azzal. Ezek közül a legnagyobb szerelemnek a keresztszemes hímzés bizonyult. Sokat öltögettem, és van már jópár olyan is, ami a nagy nyilvánosság előtt is vállalható. Sajnos a fotózás nem az erősségem. A képeket válogatva alig néhányat találtam, ami viszonylag elfogadható. Amíg új fotókat készítek, mutatok néhányat az eddigiekből.
Na, ez éppen nem keresztszemes...hanem tűgobelin. Anyukámnak készült pár évvel ezelőtt.
Ez az unokatestvéremnek készült, ez már xszemes!
Azóta ebből is ajándék lett. A háttérben látható dekupázsolt mini fiókos szekrény is az én munkám. Mindenféle gyöngyholmik laknak benne.
Ez az apró minta a Keresztszemes Magazinból való, egy dobozka fedelét díszíti. A keret apró kagylóhéjból készült mozaik, lakkozva. A hímzést műanyag lap óvja, látszik is a pálma törzsénél, ahogy visszatükröződik. :(
A zsákocskát is én varrtam és levendulát tettem bele. Hasonló zacskók készültek tüllből is vagy egy tucattal. Lassan nyílik a levendula a kertecskémben, ideje lesz frissre cserélni bennük!
Hát igen, ez nagy szerelmem. A kagylók, csigák, tengeri herkentyűk. Imádom őket mindenféle formában. Hímezve is! Ebből a hímzésből valószínűleg párnát fogok varrni. Janlynn minta.
Végül az utolsó képen a Dimensions Mysteries of The Deep című képének egy részlete látható. Az egészről még nincs rendes fotóm, majd legközelebb. Remélem, kíváncsiak vagytok rá!

5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tehetséges vagy, ezt már most az első bejegyzésedből látom.
    :)
    Most találtam a blogodra, és lettem az 1. követőd.
    Igen, én kíváncsi vagyok az egész halas képre, de ez a része eddig nagyon tetszik.
    Üdv: Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Üdvözöllek a blogomon, nagyon örülök, hogy te lettél az 1. olvasóm! Láttam a palacsintaszörnyedet, csuda jópofa. Gasztroblog 15 évesen, ejha!

    VálaszTörlés
  3. Ó, bocsánat, akkor pláne érvényes a dícséret és az elismerés!

    VálaszTörlés