2011. június 10., péntek

Régebbi hímzéseim és a legújabb

Sikerült végre (viszonylag) jó fotókat készítenem a régebbi munkáimról, vagyis azokról, amiket még ma is vállalhatónak gondolok. Rögtön az elején kiderül majd, mi a kedvenc témám - a tenger, a csigák, kagylók, a vízalatti világ. Legutóbb a Myteries of the Deep-nél hagytam abba, az akkor megmutatott részlet után jöjjön most az egész kép. Keretezve még nincs, ezért a szekrényben lapuló strandkendők egyikével oldottam meg a "keretezést"... :)
Most pedig lássunk belőle további részleteket:




Következzen a legújabb hímzésem, a Bee sampler (LHN). Natúr lenvászonra készült, ilyenre még sosem dolgoztam, de egyből beleszerettem, mint ahogy a Little House Needleworks mintáiba is. Mindkettőnek lesz még folytatása előbb-utóbb!
DMC és Crescent Colours fonalakkal készítettem, utóbbiak kézzel festettek és diszkréten színátmenetesek. Ez jól látszik a részletfotókon - a virág rózsaszín és a levél zöld színein.


Hamarosan újabb képekkel jövök majd, most szét kell teregetnem a kertből leszedett levendulát, hogy száradjon. Ha teljesen megszárad, saját kezűleg varrott kis tüllzacskókba szoktam rakni őket, s be a szekrényekbe - molyűzőnek és illatosítónak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése