2012. szeptember 13., csütörtök

Szeszélyeskedik a blogger

Az utóbbi időben gyakran előfordul, hogy nem enged új kedvenceket felvenni, egyszerűen közli velem, hogy túl sok a követett blog, töröljek belőlük. (Aztán néha mégis enged... ki érti ezt?) Ez mondjuk aktuális is lenne, mert az idők során sok olyat is "begyűjtöttem", amit ma már nem tartok annyira érdekesnek, másokat viszont igen (és erről szeretnék értesülni is). Igen ám, de akárhogy kutakodom is a rendszerben, ez idáig nem tudtam rájönni, hogyan tudnék törölni a meglévőek közül. Tudnátok segíteni a probléma megoldásában?

9 megjegyzés:

  1. Szép jó reggelt. A blogodban a tervezésre kattintasz, és megjelenik az oldal. Ahol felvetted az utolsó blogot, ott a szerkesztésre kattintás után megjelenik egy új ablak, és a bal oldalon ott találod az összes blog címét, amit felvettél kedvencnek. Mindegyik mellett találsz két szót - átnevezés, eltávolítás-, ha erre kattintasz, törlődik a listádról.
    Remélem érthető volt amit leírtam.

    VálaszTörlés
  2. Én is igy szoktam csinálni. Nekem működik:))))

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz az sem, amit Fáni leírt, de így nem leszel 'nem követője' a blognak, csak nem fog megjelenni az olvasottak között. A belépési blogger oldalon találod a blogjaid alatt az 'Olvasnivalók listája' mellett a jobb oldalon 'Megtekintés a Google olvasóban't. Ha a kis fogaskerékre rákattintasz feljönnek az általad követett blogok, ott kiválasztod, amit nem szeretnél követni, rákattintasz a 'Beállításokra', majd pedig a felugró ablakban a "Webhely követésének megszüntetése" linkre és a "Kész" gombra.

    VálaszTörlés
  4. Én is jártam már így.Meg van határozva,hogy mennyi a létszám.Én azt találtam ki végül,hogy van több bloglistám.De volt olyan is,amit töröltem,mert mégsem olvasom.Jó nagy munka rendszerezni, de muszáj.

    VálaszTörlés
  5. Én hiába szerettem volna Zora útmutatóját követni, mert már ott elakadtam," megtekintés a google olvasóban". Sehol sem találom. Beléptem a blogba, az olvasnivalók listáját is megtaláltam, és tovább semmi. Hol rontottam el?

    VálaszTörlés
  6. Fáni, ha belépsz a bloggerbe, jobb oldalon, a közepétől picikét feljebb van a fogaskerék ikon, előtte a "megtekintés a google olvasóban" felirat. Nekem sikerült, biztos neked is fog.
    Lányok, mindenkinek hálásan köszönöm a segítséget!!! Tényleg igaz, aki kér, annak adatik...

    VálaszTörlés
  7. folyt. köv.
    Miután erre a fogaskerékre kattintottam, kijön a 2. oldal, amin jobbra fent megint van egy fogaskerék, mellette kis nyilacska, ahol a google olvasó beállításaira kattintva kijön a 3. ablak. Azon a hírcsatornákra kell kattintani, akkor jön ki a lista, ahol ki kell jelölni a nem kívánt blogokat és a leíratkozásra kattintani. És kész!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon szépen köszönöm az offodat!!!!!Tünemény a blog!
    Ezen a migrénes reggelen üditő volt a bejegyzésed és nagy öröm,hogy rám gondoltál.:)♥

    VálaszTörlés
  9. Sikerült a blogbaj orvoslása?
    Köszönöm a kedves szavaidat!

    VálaszTörlés