2013. január 5., szombat

De rég jártam erre!

A hosszú blogtalanság alatt szép számmal kerültek ki a kezem alól hímzett dolgok, csak éppen valahogy nem volt posztolhatnékom. Most aztán bepótolom a lemaradást.
Ősszel kislegény született a rokonságban, neki készült ez az előke.

Hazaért az RR-em, ami gyönyörűséges lett.

Róma-rajongó fiamnak készült karácsonyra a Colosseum képe.

Saját magamnak pedig ezt a Görögország-térképet hímeztem.
Ezek után nem is csoda, hogy a szilvesztert és újév napját is hímzéssel töltöttem, most egy Dimensions-készlet került sorra. Egészen jól haladok vele. Hamarosan mutatom.



5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket alkottál, a Colosseum valami elképesztő, jó nagy meló!!!

    VálaszTörlés
  2. Sok-sok szépség készült nálad!!! Nálam is a Colosseum nyert :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű dolgokat varrtál. A Colosseum csodálatos! Görögország térképe is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  4. Hű, mennyi minden egyszerre! Nagyon szépek! :-)))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Eleonóra, most találtam rá a blogodra, és csak ámulok mennyi szép dolgot készítettél már. Főleg a tájképek tetszenek nagyon, a Colosseum, London, a görög képek mind gyönyörűek. Én is szeretném majd egyszer ilyen szépeket varrni, bár csak nemrég óta vagyok xszemes mániás. :) Az lenne a kérdésem, hogy honnan vannak ilyen szuper mintáid, hol szerzed be őket?
    köszönöm
    Magdi

    VálaszTörlés